May 2, 2013

ေကာင္ေလးသိုု့

ကၽြန္ေတာ့္ မွာ အက်င့္တစ္ခုုရွိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ မရတဲ့ အရာကိုု မွ လိုုခ်င္တယ္
ရၿပီးသြားရင္လဲ အၾကာၾကီး မသိမ္းထားပဲ စ ြန့္ ပစ္တတ္တယ္
ဥပမာ. ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုု ၾကိဳက္တယ္ပဲထား
သူ့ မွာ ရည္းစားမရွိဘူး ဒါေပမယ့္ သူခ်ိန္ေနတဲ့ ေကာင္မေလးေတြရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္ မပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္ သူ ကိုု အတင္းခ်ည္းကပ္တယ္ သူအတြက္အခ်ိန္ေတြ အမ်ားၾကီးေပးတယ္
သူ့ အတြက္ အေကာင္းဆံုုးသူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ၿဖစ္ေအာင္ေနေပးၿပီး သူ့ အတြင္းလူၿဖစ္ေအာင္လုုပ္တယ္
သူ့ ကိုု ေကာင္မေလးေတြနဲ့ စကားေၿပာၿဖစ္ေအာင္လုုပ္ေပးၿပီး သူ့ယံုုၾကည္ခ်က္ရေအာင္လုုပ္တယ္
သူ့ ယံုုၾကည္ခ်က္ရၿပီဆိုု တာနဲ့ သူၾကိဳက္တဲ့ ေကာင္မေလးေတြ ကိုု တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ဖယ္ထုုတ္တယ္
သူ က ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းကိုု တြယ္တာလာေတာ့မွ 
သူကိုု ေရွာင္ဖယ္ေရွာင္ဖယ္ေနတယ္
သူ နဲ့ မေတြ့ၿဖစ္ေအာင္ေနတယ္ တၿခားေကာင္ေလးေတြနဲ့ ပိုုေရာတယ္
အဲ့ေတာ့မွာ သူ vulnerable  ၿဖစ္လာၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကိုု ခ်စ္သြားေအာင္လုုပ္တယ္
ၿပီးေတာ့ သူနဲ့ တြဲၿပီး ၄ ။ ၅ လ ၾကာရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရိုုးသြားၿပီး 
ခြဲ ထြက္ခဲ့တယ္
အဲ့ အက်င့္ က မိန္းကေလးတေယာက္အတြက္ မေကာင္းမွန္းသိပါတယ္
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ထိန္းခ်ဳပ္လိုု့ မရဘူး
ၿမန္မာ မိန္းကေလး တေယာက္အတြက္ပိုုမသင့္ေတာ္ မွန္းသိပါတယ္ 
ကၽြန္ေတာ္လဲ ေတာ္ရံုုတန္ရံုုနဲ့ ဘယ္သူ့ကိုုမွ အလိုုမလုုပ္ပါဘူး
လုုပ္ရင္လဲ ရေအာင္လုုပ္တယ္
အခုု ေလာေလာ ဆယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုု ၾကိဳက္ေနတယ့္ လူတစ္ေယာက္ရွိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ က ၾကိဳက္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္လဲ ရွိတယ္...
မေကာင္းမွန္းသိေပမယ့္ အဲ့ေကာင္ေလးကိုု လိုုခ်င္ေနတယ္..
က်ိန္စာလိုုပဲ 

No comments:

Post a Comment